josefin malmström

NÅGOT ATT LÄSA

Kategori: Allmänt

Tänkte att jag skulle ge den lilla trogna skaran av läsare som fortfarande, dagligen, kikar in på bloggen något att läsa.
 
I helgen befann jag mig i Linköping för diplomeringshelg. I fredags var det sittning på NH, i lördagsförmiddag var det diplomering på Katedralskolan innan vi svirade om inför kvällen och gick på bankett på Konsert&Kongress. Jag var inte mitt festligaste self utan det blev två relativt tidiga dagar, men jag var nöjd för det. I söndags blev det hotellfrukost, en tur till Tornby för inköp av glutenfritt vörtbröd och sedan brunch på Konsert&Kongress och avsked. Väl hemma i Skåne lånade jag bilen och körde till Josef för lite söndagsmys.  
 
Min inbokade resa till Paris har varit i farozonen i helgen eftersom att dit resan den 27:e december är bokad med SAS. Men nu tror jag att jag kan andas ut, eller??  
 
Jag utanför Katedralskolan
Dagens konferencier
Talare, Rek:arnas programansvarig och tillika kursansvarig/föreläsare i två av mina kurser
Franska Sprek 2008-2012
Mor och far i galastassen
Jag och pappi, lika som bär
(jag är glad egentligen....men båda mina strumpbyxor och min klänning gick sönder när jag skulle byta om) 
 
Nu sviker tekniken mig och det blir inte fler bilder, argh.....
 
 

Kommentarer

  • Syster snyster säger:

    Min fina vackra familj <3

    2012-11-23 | 21:22:32

Kommentera inlägget här: